2010年6月30日 星期三

[八卦娛樂] o靚模曾麗儀白拍被強暴片宣傳妄攝寫真集

o靚模曾麗儀上載妄攝片被前輩圍攻




為搞噱頭,「翻版徐子淇」曾麗儀(Debby)與經理人Sunny竟以身試法,上載自編自導自演的Debby街頭被「撕」爆衫露Bra的短片到 YouTube。39秒短片中,身穿T恤的Debby深夜獨自在觀塘街頭步行,突然被男子扯去T恤後逃去,剩下穿Bra的她坐在地上流淚!短片上載後,即惹起全城鬧爆!

雖然遭全城圍剿,不過Debby經理人Sunny仍死撐影片不過火:「既然抄得日本妄攝,唔爭在抄埋日本共犯非禮條橋,抄日本啫!冇簽名會,各出奇謀啫!遲啲我哋會喺西洋菜街賣Tee,啲Tee會印咗佢哋妄攝啲相,有Fans支持o架!」而Debby更天真地說:「我只係想宣傳,唔明點解要被刪除!」

話你知:散播強暴影像囚3年

o靚模Debby的「撕」暴宣傳片遭全城圍插!黃國桐律師指該宣傳片觸犯淫褻及不雅條例,他說:「散播任何強暴、令人惡心、或引起社會不安嘅文字及影像,就係犯咗淫褻及不雅條例中嘅不雅條例!佢放條片喺YouTube上散播,引起社會不安,就即係犯咗嗰條法例,最高刑罰係罰款50萬元及監禁3年!」

相關新聞
離譜妄攝片遭全城圍插 (太陽報) 2010-06-30
o靚模網爆「撕」暴片 馬詩慧:道德淪亡 (東方日報) 2010-06-30
o靚模曾麗儀拍被強暴片段宣傳 (有線) 2010-06-30
o靚模拍性侵片宣傳受批評 (蘋果日報) 2010-07-01

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails

網誌存檔