2010年5月9日 星期日

[音樂頻道] JW - 掛念好友





JW第一首派台歌

JW - 掛念好友

作曲:雷頌德
填詞:李峻一
編曲/監製:雷頌德

歌詞:

這數天的我變得神經質 渴望看到你卻又不敢走近
每數分鐘來查閱這手機 我若錯過了你來電多可悲

這份掛念 要怎麼承受 你或許超過像好友
我向他方遠走 想請你等候 你或許只當我好友

Yes I belong to you, it must be love my dear日夜為你失眠
Yes I belong to you 都盼望你知道 我的心意

這客機灑脫從地平升空 載着搭客每個夢想多麼重
那次天台裡同坐啍的歌 某日再見你我仍未會淡忘

這份掛念 要怎麼承受 你或許超過像好友
我向他方遠走 想請你等候 這樣分開那會足夠

Yes I belong to you, it must be love my dear日夜為你失眠
Yes I belong to you 都盼望你知道 我的心意

I treat u more than just a friend, I guess this feeling never end
Yes I belong to you, it must be love my dear 日夜為你失眠
Yes I belong to you 只盼讓你猜到 我的心意

花絮



多謝你鍾意“掛念好友”呀,等我而家送首MP3俾我嘅好友,即係你聽啦!

這客機灑脫從地平升空   載着搭客每個夢想多麼重
那次天台裡同坐哼的歌   某日再見你我仍未會淡忘

這份掛念要怎麼承受    你或許超過像好友
我向他方遠走想請你等候  這樣分開哪會足夠

Yes I belong to you It must be love my dear
日夜為你失眠 Yes I belong to you
多盼讓你知道我的心意
希望你鍾意呢份“心意”啦!
5月3號呢首歌就會「全首」派上各大電台,請多多支持啊!

咩話?MV足本幾時有得睇?
5月3號SmarTone-Vodafone用戶咪有得睇囉
http://wap.smartone-vodafone.com/ext/jw/

P.S. 好多謝Gaile姐姐同JM幫我拍得個MV咁靚呀!Big Thanks!!

With Love,
JW


相關報道
蘋果日報:黎明新女 JW聽聲唔見影 JM做師妹替身玩復古 2010-04-26
Music 分享: JW - 掛念好友 2010-04-29

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails