2010年5月19日 星期三

[八卦娛樂] 港姐三甲有變性人‎?





大娛樂家 第97集 2010-05-19

主持人:潘小文 李佳榮
主題:港姐選美黑箱作業、港姐有變性人

蕭若元創辦的網上電台節目《大娛樂家》,兩位主持大爆曾聽圈中前輩提及,於最近12年中,有一位三甲港姐是變性人,她曾紅過但現已靜止。由於主持未有指名道姓,不少網友因而猜謎,向海嵐和張舒雅等更慘遭拖落水。

冇求證唔公平

無綫外事部副總監曾醒明昨直指傳聞不可靠,他在電話中說:「主持唔係直接同佳麗求證,純粹傳聞以訛傳訛。港姐由第一屆到鶽家,每位參選佳麗面試時都要攞身份證、護照或者出世紙,係界定到佢哋嘅性別。個節目咁講,對過去12年任何一個港姐都唔公平。」至於是否不讓變性人參賽,曾醒明則說:「法律承認係女人而又未婚係可以。」

網友回應

我覺得個DJ一定要為此事道歉, 9up完可以當無事發生嗎? 佢9up完令全港都懷疑邊個港姐係變性人, 引起迴響之大真係不能忽視!
一係出來公開道歉, 一係就俾証據出來.
唔可以縱容D人9up! 推上報!

----------------------------------------

咁講有乜謂,一係就講名,唔係不如唔好講,極度不負責任!

1 則留言:

  1. 香港人綱 , 一群反社會 , 無政府主義者 , 自已為是 , 野蠻當民主 , 個人失敗就說成社會的錯 , 被人家批評 , 就說做打壓, 妄想被迫害 .

    回覆刪除

Related Posts with Thumbnails